CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, August 25, 2010

nak beli nak sewa??????????????

rasa mcm nak sewa mainan . ni dpt idea dr imaan09. nak sewa ke beli. tgk cm bes je kat cini






tgk tu stride to ride walker mcm bes je, mak ke anak nak main ni?!!!! entah le suamiku mcm tak bg je dia kato membzr je, bknnya Fahmi nak main pun huhu conpius sian tgk dia asik main benda yg sama je.. hai entah le...


sabo jela di bulan pose ni....

No comments: