CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

gambar izul fahmi

Thursday, August 26, 2010

lega!!!!!!!!!!!!!!!!

alhamdulillah pagi ni dah settle satu urusan yg tersgt penting bg aku, iaitu interview SPP. punya le takut aku tak tau aku baca yelah mak nak baca anak pun nak baca sekali alih2 dua2 tergedang tiduq semalam, sebelum ni aku dapat belek2 skt2 masa kat sklh tu pun curi2 tgk tak dan le, byk keje sgt!!!!

risau sgt bila aku sampai kat danga bay tadi,kena interviewer muslim ke non muslim, belek2 maklumat rupanya dua2 non muslim and lelaki. sebelum aku dgq ada yg kena dgn interviewer woman memang kena kow2, kalo tergagap memang dia provok kita dasyat, takut ako dok doa banyak (baca ayat yg ayahku bagi) risau jugak kita tak tau kemungkinan yg akan berlaku kan?!

yang aku sian tadi adas orang cikgu tu diarahkan balik coz dia tak bawak transkrip ijazah dlm bm, dia bawak yg bi. org SPP tak terima. sian betoi dah le dtg ngn teksi dr kulai jauh tu, kalo kat JB mcm aku ni tahan le gak! tula nak buat cam mana bukan rezki dia.

mesti lambat lagi nak tunggu taun depan or diaorg call alm amklum le skrg govemen kan dah takde duit sgt!!! sabo le kak ye insyallah lepas ni moga dipermudahkan urusan ada hikmah tu!!! kita kena yakin dgn ketetntuan Allah!!!

No comments: