CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Thursday, June 30, 2011

kerja kursus tak siap lagi?????

hey, ako susah ati betoi, bdk2 kat skool baru aku ni tak siap lagi kerja kusus Geo, tak ke gila namanya? apa cikgu dia bt sebenarnya??????

hai korang2 tolong lah siapkan kerja kusus tu, takan cikgu nka ketuk baru buat????!!!

diaorg tak risau ke, kita yg takut......

lahai bdk2 zmn skrg!!!!!

dah berakhir....

alhamdulillah, lega den dh lps kissm, tak tiduq mlm kenangkan kissm ... sku kerja dok ulang alik dr hotel ke umah, yela tak sampai ati nk biarkan ankku cian dia nyusu lg!!!!

aku kalo blh tak nk bg FM kat dia dan blm sampai lg la ke tahap, arap2 impian nak sampai 2 taun nysus tu dapat la....

ni dah nak masuk setaun 8 bln!!!!! chayok mama

Sunday, June 26, 2011

siap jugak akhirnya.....

alhamdulilah, berjaya jugak siapkan tugsan Kissm ni, lps ni nk kena study pulak, ya ALLAH BG LA LULUS , AMIN!!!!!! KASIHANILAH HAMBAMU NI HUHUHU!!!!!

Saturday, June 25, 2011

tugasan Kissum tak siap lagi!!!!!

huhuhu tugsn kissum tak siap lagi, helpppppppp!!!!!!!!

apa nak jadi ni?!!!!!!!! tolong lah Allah!!!!!

tak lama nak pose...

tak saba rasanya nak pose seronok hehehe 2 taun kebelakangan ni tak yah ganti pose hehehe, alhamdulilah penuh pose penangan menyusukan fahmi full. taun ni tak tau la rs cm tak dpt je, tp mana tau kuasa tuhan....

apa pun, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN TAK LAMA LAGI , ada lagi sebulan rasanya lah, seronoknya!!!!!!


pose oooo pose......

(tadi jumpa pengasuh lama kata anakku kecik hehehe tak cukup makan sedihnya), maknya tak poandai jaga gaknnya...

lama betoi....

huhuhu, lama betoi tak update entry br ni, penat pindah umah (dr johor ke pahang) nasib baik la brg tak bnyk memang bajet nak pindah, cuma peti ais je la terpaksa jual huhuhu (tu yg byk berjasa coz simpan susu si fahmi) , aapun selamatlah ia medpt tuan baru!!!)


jd, den pu terpaksa beli baru kat pahang ni, mula tgk pana.... dua pintu tu huhu laeh2 bdk salesmen tu kt takdok stok, aleh2 cik amek si tosh.... la, ok rsnya coz jimat tenaga ada sticker TNB lagi hahaha arap2 jimat la yek, bknnya aku berniaga pun!!!!!!!

anyway, rindunya nak berblog tp apakan daya tmpt brku takdok 3G, kena la cr alternatif lain.....

Friday, June 24, 2011

???????

pening kepala la, nape blh ubah lak blog aku kjp tadi