CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, February 16, 2011

fahmiku sayang


huhuhu br2 ni fahmi demam, batuk selsema,sian dia tak tahan bila aku tgk dia batuk salah aku ka, yela br2 ni cuaca panas lbh dr biasa, aku pun apalg teringin nk mkn ayeq batu, org kata ibu m'yusukan ni kan kn pantang makanan sejuk2, lg2 ayeq batu huhuhu, dah aku teringin sgt...

memang teruk la anak ku ni batuk, kahak lak tak reti nak buang, sampai hubby tundukkan kepala dia br kuar. kalo tak dia telan punya...
cian anak kecik ku tu... mkn pun taknok mcm kita gak la kan dah demam mana nak lalu mkn...

cek punya cek rupanya dh tumbuh gigi geraham sabit la asik gigit puting botol sampai bosa jadinya, nasib baik dia kurang gigit b aku. kalo gigit sakan abis la, ada sekali sekala dia geram dia gigit, tp sekejap nasib baik la tak luka... jgn la sampai luka aku tadok masa nak bt stoknya nanti nama keja cikgi, tp bznya mak datok nyalahkan menteri... alhamdulillah dah ok, thanx Allah!!!!

tergoda le...

semlm blogwalking jap lama dh jgk web satu alahai bajunya tak tahan den lawanya, nursing shirt lama dah tak beli baju ni!!! i liiiike apa yek collectionnya dah lupa nama ni nak kena tgk duit hehe,ku memang tak suka pakai cc bkn pe ako ni jns yg lupa daratan sikit, takut tak terbajet hehe, TUNGGU ye bajuku!!! i dah order u tau... (butik mumdreams)tak blh nak upload gambo la tp boleh tgk kat butik mumdreams.

dah setaun 3bln 3mggu

alhamdulillah, setakat ni aku masih lg dpt susukan fahmi kesyganku! tak sangka gak blh sampai ke tahap ni... berkat doa n sokongan dr hubby tu yg ptg, dpt gak ku realisasikan impianku nak nenenkan fahmi sampai 2taun!!!

macam jiran ku ni dia hswf fulltime, jd untung anaknnya blh 24jam, mcm fahmi mlm la ngempen kuat, lg2 br ni demam huhuhu takpe yg ptg demam manja2 gtu.