CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Friday, July 1, 2011

1 tahun 8 bulan dah

ish sekejap je masa berlalu, dh setaun 8 bln ako nyusukan fahmi, tak penah campuq lagi la, alhamdulilah!!! dia pun skrg kurang nyusu waktu siang, mlm memang ngempeng abis la......

thanx Allah, coz giving this strength 2bf him til 2day!!!!

mama luv u fahmi!!!!!!!!!!!

suami ooo suami

ako jrg cite psl cik abang ako ni.... hehehe dia ni dolo2 keja hotel, pas2 berenti pnt katanya dh tua(tua ke, kalo org jumpa mest kt kami sebaya huhuhu pdhal dia tua dr aku)


walau apa pun, ako sayang sgt kat dia (gado2 tu biasa la) tp dia lah yg terbaik btku, jodohku (moga kami kela sehingga akhir hayat,amin!!!!)

ni dok jauh kejap(dah tk tahan ktnya, rindu kat anak, memang dia syang sgt kat anak dia, hehehe yg best wktu berpantang, dia yg jaga!!!)

(terlebih interfrim lak, bahayo ni.....)