CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Sunday, August 29, 2010

masih lagi terasa LDR


alhamdulillah di bulan pose ni, aku masih lagi terasa LDR, anak pun masih kuat nyusu terutama sekali waktu malam, siang dia kurang sikit,(kuat main, panjat sana panjat cini) letih melayan kannya

aku pun masih blm dtg "P". dah 10 bulan alhamdulilah kalo boleh pose taun ni bg dapat penuh lagi mcn taun lepas, bes sgt coz tak yah ganti hehehe!!!(YA ALLAH DAPAT LE AKU NYUSUKAN ANAKKU NI SAMPAI UMURNYA 2 TAUN AMIN!) mama cayang fahmi (ai jiwang pulak tgh2ari ni...)

duit raya?!

pagi tadi bgn pagi malasnya nk ke seklh al maklumlah esok cuti 31 Ogos, tp kuatkan juga hati kena g gak ni tanggungjwb nanti kena soal ngn malaikat apa nak jawab nanti kat akhirat?!!!

sampai ke sklh, br trgt duit derma blm kira apa lagi kira duit derma, ramai2 hehe bdk tak ramai dpt sorng sikitada dua tmpt kena anto ke Palestin ngn ke Kemboja Champa. pastu tetiba HEM aku trgt kata duit rayuan ari pahlawan takdok bdk nak derma yelah bdk cni bknnya ramai dlm 300lbh je. jd bhgi le 3 bhgn hehe alhamdulilah dpt gak bhgn masing2 punya duit raya!!!!