CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Thursday, March 17, 2011

adakah ia satu tanda bt kita???!!!!

masyaAllah, br2 ni kita semua dikejutkan dgn malapetaka yg menimpa negera matahari terbit, sapa lg kalo bkn honda mari negara JAPAN. ngeri bila tengok kan video2 amatur,

ADAKAH IA PERINGATAN BG KITA OLEH ALLAH TAALA?!

SUBHANALLAH!!!!FIKIR2KAN LAH......

rindu kampung!!!!!!!!!!!!!!!!!

huhuhu rindu tau balik kg... alahai kampungku walaupun hanya tinggal ayah kesayanganku , tp tula buah hatiku (selain dr hubby n fahmi endsomku hehehe)

mak dah tiada,kebetulan aku mmg rapat ngn ayah dr kecik, kalo tak n dok jauh ni tak sah kalo sehari tak ckp mesti nak dgr suara ayahku!!!!


SAYANG AYAH!!!!! TULA KWN BAIKKU HINGGA SEKARANG!!!! (melihat wajah ibu bapa kita dengan kasih sayang juga dapat pahala tau!!!!