CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, June 23, 2010

malasnya

ya Allah malasnya aku kembali ke sekolah... aku balik hari Selasa coz aku kena cirit birit teruk seminggu sebelum habis cuti adoi tak dayo, asal makan je berak, tak tahan gitu... g klinik sampai d2x apalagi si MA tu pun bagi aku cuti dua hari senin n selasa apa lagi malas balik JB bosan giler takdok semangat nak keja.....

YA ALLAH BAGI LA DAPAT PINDAH, DAPAT SURAT RAYUAN, HARAP2 DAPAT LA PINDAH, TENSENNYA!!!!

dah la balik tengok kosong je bilik B&K macam org tersisih je dok sini!!!! aku nak pindah, aku nak pindah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!