CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, March 9, 2011

tadi sambil2 bt RPH minggu ni (hehe br nak siap) dok sembang ngn PAR makmal, dia cite la kisah adik dia kn tggl ngn pakwenya, dah lama b'cinta dkt 10 taun lama tu (kalo ada anak,mesti dah skool bdk tu, jgn mare tau)

bila dengar, sediah gak coz masih ada lagi org puan yg kena buli ngn org laki. (dia posting kat daerah ulu2 kelatan, jdnya kat area situ hnya org kltn la ramai, ada la hamba allah kat skool adik kawan sy ni tak sodar diri dah kawin tp ada hati nak ngorat adik kwn saya ni, tak ke pelik tu?!!! lepas tu siap jeles2 lagi ( gila betoi org laki tu,jeles sampai nak kes pkl anak dara org, haru betoi org skrg ni!!!!

jadi si pakwe tau, tak nak pulak tima explanation si adik kwn saya ni, terus minta putus!!! mcm2 dunia, b'fikiran secara matang, jgn membuta tuli( agaknya ada hikmah di sebalik semua ni)


lepas ni, mungkin ada yg terbaik menanti sape tau!!!!