CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, October 18, 2011

skool baru....

rindu gak ngn sklh lama, suasananya, tp tu la SABK TETAP JUGA SABK jugak kan, tp tu la namanya SABAR....

walau bagaimanapun,pihak pengurusan seharusnya sedar masalah dalaman yang dihadapi.... byk kengkangan2 y pihak pgrsn / LPS tak nampak or buat2 tak nampak..... PELIK2!!!!

banyak masalah dalaman yg nampak di sini, tp tu la nak bt cm ne.....

yang penting niat sebagai PENDIDIK tu BETUL lg2 di sekolah yang semonya MUSLIM, moga2 ALLAH BG KEKUATAN KEPADA KAMI, AMIN!!!!

P/S: bukan mudah nak jadi pendidik zaman sekarang ni, setiap sekolah berbeza cabaran dan halangannya..... YANG PENTING SEBAGAI HAMBANYA JGN LAH PUTUS HARAPAN, KERANA ALLAH SENTIASA DI SISI KITA.....

Sunday, October 2, 2011

br edit.....

br nk officially use my hometown punya nama kt profil, pdhal dh lama pindah hehehe( br 4bln ) .

apapun, kalo takdok kelas ujung minggu , confirm blk umah kg..  thanx ALLAH DAPAT GAK PINDAH...

sekali sekala, teringat gak jb..byk memori di sana....

semangat br negeri seniri...

dah setahun 11 bulan cepatnya....

cepatnya masa b'lalu, tup tap tup tap, fahmi dah nak masuk 2 tahun bln depan..... yea yea.... mama suka.... fahmi dah besa, anak bujangku dah besa, luv u, bebeh....

 suruh apa je dah boleh... alhamdulilah!!!! very independent, tak mau org tolong dia bt sesuatu... tak pe belaja pelan2 ye ankku!!!!


mama sayang fahmi,semoga fahmi menjadi anak yg soleh selama-lamanya, insyaallah!!!!
p/s: tak sempat upload gambo br mi...