CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, May 19, 2010

breastfeeding 1

hari ni, aku rasa bersyukur kerana masih dapat menyusukan fahmi dgn SI. sekarang dia dah berumuq 6bulan 2mggu. walaupun stok susuku tak le semeriah kwn2 kat SI.com tp aku bertekad nak nyusukan dia samapi umuq dia 2tahun amin!!!! aku rasa tak saba apabila melihat dia mengunyah seolah2 ingin makan. menurut kak BS, dia ada jugak bagi rasa sikit2, aku risau gak coz suamiku taknak bagi makan lagi, dia nak mula bagi waktu cuti sekolah nanti, tak sabanya aku menunggu saat tu!!!! waktu kami tengah makan, tgk muka fahmi cian dia mengunyah2 seolah2 mcm dia tgh mkn!!!