CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Saturday, August 28, 2010

anak mendengar kata !!!

ni nak share satu doa dgn rakan blogger semua, doa bg anak kita dengar kata kita bacalah Surah Al-insyirah masa kita dok nyusu dia selalu mg2 dia akan mendgr dan tak melawan ckp kita selaku org tuanya

anak mendengar kata !!!

ni nak share satu doa dgn rakan blogger semua, doa bg anak kita dengar kata kita bacalah Surah Al-insyirah masa kita dok nyusu dia selalu mg2 dia akan mendgr dan tak melawan ckp kita selaku org tuanya

dah sampai ke pertengahan

ish2 cepat betoi masa berlalu, dah sampai kepertengahn Ramadhan dah, arap2 pose yg sebelum ni Allah terima amin! ni dh masuk 20 mlm yg pertgahan iaitu mendpt keampunan dr Allah ats dosa2 kita sebelum ni,Insyaallah, AZAM AKO DI BULAN POSE 2010/1431 NI NAK JADI:
1)HAMBA ALLAH
2)ISTERI
3)IBU
4)ANAK
5)GURU
6)JIRAN
7)DAN SEGALA ROLE AKO KAT DUNIA NI
yang lebih baik dari sebelum ni. MOGA TAUN DEPAN DIPANJANGKAN UMUR, BERJUMPA LAGI BULAN PUASA YG BERIKUTNYA,AMIN YA ALLAH!

riuh sekampung?

ako ngn suami ku perasan bila fahmi kami jaga lama sikit(bila suamiku cuti n jaga dia seniri tak dianto ke umah kak BS) dia mesti riuh mcm syok sgt gembiranya riuh betoi mulutnya! tp kalo anto ke umah kak BS dia mcm merajuk jd senyap, sian pulak aku tgk anak bujang aku sorang ni, kami suami isteri jd serba salah gak!! nak bt cm ne, kalo mama mampu memang mama nak jaga Fahmi sepenuhnya tp dh terpaksa, mama betoi2 minta maaf fahmi!!! sodis gak huhu!!!