CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Friday, October 29, 2010

medela kesayanganku..


ari tu tak dan nak cite blm lg sampai 4 bln aku pakai bp ni tak sakit, bkn aku yg sakit si medela ni yg sakit ni gara2 tuan punya yg tak jaga elok2 le, hehe salah sape tu?? ada 1 hari tu aku kelam kabut nak pi kelas sekali alamak tumpah air minumanku oooh TIDAK..... masa tu tgh dok ngepam habis le bp ku TU HAJAR SUKA SNGAT BT BANYAK KEJA DLM SATU MASA KONON2 NAK JIMAT MASA ALEH2 HABIS MEDELAKU NASIB BAIK LE KAK NAZA NAK TIMA LAGI HUHUHU

macam2 jadi....

huhu belum ada preparation...


tak lama lagi birtdy fahmi anak kesayanganku, tp maknya belum bt apa2 lagi persiapan asik bz ngn skool je, sian anakku tu, tp yg pasti mama dah usaha nyusukan fahmi sampai sekrg alhamdulilah masih bole!!! tima kasih ALLAH n kengkawan!!!

ingt nak bt kenuri doa selamat tp ms bila???!!!

time raya haji ka or kat sini?!! kat sini tak dan dah le sorang2 kat sini confirm tak dan nye!!!! tak pe kita bt kat kg je, ramai sikit org & dalam musim raya haji ada le yg best leh masak yg sedap2 hehehe macam le si fahmi makan2.

pengawas peksa SPM....

ada sape2 yg nak jadi pengawas peksa SPM????? pls let me know ye!!!!!
huhuhu tak sanggupnya nak jaga sebulan tu ko
DR 23HB NOV SAMPAI 16HB DIS 2010 oooooooo tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


dah le kerja banyak ni!!!!!!


ada sape2 area JB yg nak jd pengawas peksa puas cari PENGGANTI TP TAK JUMPA2 NI!!!!!!!!