CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Thursday, April 28, 2011

tak tau nak cakap pe ari ni...










selamat berujung minggu semo!!!!!! (cuti 3 ari ek nak bt pe????)

utang oooo utang....





takut gak tgk kenyataan berita yg dibuat CAP ala persatuan pengguna Penang. boleh dikatakan separuh dr pendapatan isi rumah kita diperabihkan tok bayar utang2 huhuhu (betoi la tu.....)

info lanjut boleh baca kat cni ye

apa pun perancangan kewangan tu penting dlm rumah tangga kita( berpada2 lah ngn apa yg kita hehehe ( cakap kat dr seniri gak)

Monday, April 25, 2011

sokong susu ibu 100%

susu ibu memang banyak kebaikannya, tu memang tak dapat dinafikan lagi!!!!

apa pun sesiapa yg baca entry boleh la rujuk kat sini yek utk info yg lebih lanjut.

mama cayang fahmi....







Wednesday, April 20, 2011

RINDU.......

dah lama sangat tak bt entry baru, RINDU PULAK RASANYA HEHEHE!!!!

 bz betoi dr awai bln 4 ni, sejak dr isi borang pindah hingga la ke program pelajar, tuhan je la yang tau....

ni bukak2 gak br ada kesempatan huhuhu....

apa pun mama luv fahmi!!!!! pagi2 buta dah rindu anak hahaha!!!!!