CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, August 31, 2010

22 hari dah

ari ni dah masuk 22 ari kita umat Islam kat M'sia ni berpose. alhamdulilah aku masih lagi berpose(dlm ati syoknya coz tak yah ganti hehe)

semalam panas betoi, kebetulan 31 Ogos tp kami tak pi mana2 pun dok umah je. panasnya, sampai suamiku mandi 5x. betoi2 dugaan biasa2 ujan or redup2 je. tula agaknya Allah nak bagi sikit dugaan kat hambanya, dah tak tahan, macam mana le kat akhirat nanti matahari sejenggkal je dgn kepala kita....