CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, June 2, 2010

fahmi dah 7 bulan

semalam genap le fahmi 7 bulan, sekejap je rasa fahmi dah besaq. dia sekarang dah kuat makan, asal nampak je orang makan, dia pun ngunyah2 mulut. memang senang jaga dia, setakat ni takde lagi perangai yg pelik2 alhamdulilah, cuma yang sedihnya TAK DAPAT TUKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sian anakku tu terpaksa berjauhan dengan babahnya lagi. nak masuk 4 tahun dah ako di Jb ni, bosannya TUHAN YANG TAU TANPA SUAMI DI SISI.... NASIB BAIK ADA FAHMI PENGUBAT HATI KU DI KALA DUKA, MAMA SAYANG SANGAT KAT FAHMI!!!!
apa pun aku bersyukur sangat coz dapat kak BS yang ok, dia boleh handle EBM, Fahmi pun nampaknya hepi dok ngan neneknya AKA kak BS. asik bawak g jalan je... tu la rezki dia agaknya.. dah le amek sikit bayarannya, dia jaga macam jaga cucu seniri, aku bersyukur sangat2, tima kasih ALLAH!!!

nanti nak cite pasai cuti lak, tunggu.................