CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, March 29, 2011

ALHAMDULILLAH....

penatnya hari ni, alhamdulillah fahmi dah ok dah lega demam. seminggu dia demam, berjaga mlm tak yah cakap le, g sekolah mcm orang lalok je... (sabar je....)

kebetulan ayahku kat kg pun demam cian dia, nak balik jauh..... hanya doa n telefon je.... huhuhu. nasib baik ada makcik tiri, dia la yg jaga. ( abangku yg kat klang tu blh la balik)

tak pe tu tugasa hakiki, kenalah bt betoi2, nanti mkn gaji tak BERKAT susah pulak (mcm2 akan jadi......., harap2 murid2ku halalkanlah ilmu yg diajarkan dan yg dikongsi bersama mereka, AMIN!!!

mg perjalanan hidup ari ni n seterusnya berjln dgn lancar n BAIK, INSYALLAH!!!! (BEGITU JUGA DGN RAKAN2 PEMBACA BLOGKU YG TAK SEBERAPA NI!, AMIN!)