CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Thursday, June 30, 2011

kerja kursus tak siap lagi?????

hey, ako susah ati betoi, bdk2 kat skool baru aku ni tak siap lagi kerja kusus Geo, tak ke gila namanya? apa cikgu dia bt sebenarnya??????

hai korang2 tolong lah siapkan kerja kusus tu, takan cikgu nka ketuk baru buat????!!!

diaorg tak risau ke, kita yg takut......

lahai bdk2 zmn skrg!!!!!

dah berakhir....

alhamdulillah, lega den dh lps kissm, tak tiduq mlm kenangkan kissm ... sku kerja dok ulang alik dr hotel ke umah, yela tak sampai ati nk biarkan ankku cian dia nyusu lg!!!!

aku kalo blh tak nk bg FM kat dia dan blm sampai lg la ke tahap, arap2 impian nak sampai 2 taun nysus tu dapat la....

ni dah nak masuk setaun 8 bln!!!!! chayok mama