CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, July 13, 2010

dah lama tak on air!!!

ingat nak tulis pasai anak kesayanganku ni, sian dia demam 4 hari lepas. panas badan dia, asal mlm je tak tiduq le kami jdi sok paginya tak tahan tgk fahmi merengek je aku bw g klinik check memang panas betoi dkt 39'c takut gak aku!!! risau skrg ni mcm2 jns penyakit timbul ujian untuk umat akhir zaman huhu...

alhamdulilah ari ni baru ok sikit, malas nak kepoh2 kat sklh almaklumlah org lain pun ada anak nasib baik fahmi demam biasa je, agaknya nak dapat apa le yek, berjalan, tumbuh gigi hehe

skrg dah pandai mengigit tp ta sakit takut gak nanti dia btnya dia gigit b alamak oi, simpang le...

huhu sedisnya ari ni...

entah dah lama aku tak wt entry baru dah penyakit M tu melekat lagipun bz sih banyak keja kat sekolah dah la FS bt hal sedisnya sih sakit B aku kat sklh nasib baik le ajasu nak pinjamkan aku fs baru kalo tak guna pureen lagi le aku kat sklh mls nak guna coz pakai letrik kan syubhah pulak pakai letrik sklh dah le bg anak minum susu kita tu....

jadinya hari ni ku tima parcel dr ajasu sayang dia tima kasih banyak kawan wlaupun kenal melalui alam maya tp lbh baik dr kwn kita...

syukran....

Friday, July 9, 2010

dah 8 bulan...

cepat rasanya masa berlalu dah tut tut dh 8 bln anakku, cepatnya dia membesar,subhanallah!!! zmn sekarang memang cepat tak smpt kalo blh kejar tgk2 dah ari jumaat tak dan bt pe pun... anakku skrg waktu siangnya kurang nyusu,hanya 3btlx3.5oz. biasa 4btl. mgkin sebab dia dah mula mkn. tma kasih pada kwn2 mayaku yg banyak bg resepi bt food fahmi.

memang ye berkat susu ibbu ni fahmi dia tak pernah demam teruk2, batuk tak pernah,rengsa sikit2 tu ada le tp yg teruk2 tak penah lagi, alhamdulillah!!!

apa pun mama berharap sgt agar fahmi membesar dgn sihat selalu dijauhkan dr sebarang mudarat kerna mama tak mampu nak jaga sorang diri di rantau org ni!!! YA ALLAH TOLONGLAH HAMBA MU YG LEMAH NI,BERILAH KEKUATAN KEPADAKU, AMIN!!!

Wednesday, July 7, 2010

GIVEAWAY at F.O.S



FIRDANI ONLINE SHOP sedang menganjurkan giveaway FOS.jom pakat ramai2 join.
Semua info boleh didapati di sini

Tuesday, July 6, 2010

PERADUAN "AKU TERIMA NIKAHNYA"

salam ku nak masuk gak ga yang dianjurkan oleh fromhtoz.blogspot.com. jom kengkawan kita memeriahkan ga ni. maklumat boleh didapati di sini

di bawah ni ialah gambar semasa majlis akad nikah aja tahun 2008 dulu.(teringat pulak kenangan manis dulu hehe

alamak bateri takdok huhu???

mcm mn ni, bateri fs takdok mcm mana nak pam huhu tensennya nak balik umah, nasib baik dekat....

Sunday, July 4, 2010

Lovelygift Giveaway Contest

salam jom kengkawan kita join giveaway ni. maklumat boleh didapati di sini

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

'Happy Birthday To Me' Giveaway!!


salam kengkawan apa lagi ni ada giveaway yg dianjurkan oleh Habibah n Anas. info blh didapati di sini

selamat hari lahir bt beba! tima kasih kerana menganjurkan giveaway ni tuk kami semua!! moga beba dimurahkan rezeki selalu, berbahagia dunia akhirat dan dikurniakan nikmat sihat selalu amin!!!!

Saturday, July 3, 2010

mainan oo mainan

hehe cuti ujung minggu ni memang lawak, apa taknya aku dok bertekak dgn suamiku nak beli mainan apa tuk fahmi. dia tak bagi aku beli lagi hai takut membazir tu le susahnya lain2 pendapat ni, punya le berjam ako dok ngadap mainan kat toy us re rus semlm aleh2 apa pun tak beli huhu mcm ako lak yg main... aleh2 pi jusco beli pra baju raya fahmi baju melayu hehe

Friday, July 2, 2010

KEMPEN TUPPERWARE SEMPENA SYAWAL


hai semalam dalam dok kelam kabut bt keja, dapat katalog baru dr tupperware sempena kempen ramadhan dan raya, tgk ooi memang menarik lagi2 mangkuk tingkat tak tahan rasanya godaan tu hehe

lepas ni nak kena simpan duit utk raya pulak nasib baik roadtax dah bayar lega...

hari terbuka 2010

penat betul minggu ni coz kena uruskan bab hari terbuka, kebetulan anak kwnku sakit, jadi aku kena gantikan tempatnya. nasib baik tau haru RAbu kalo tak lagi kelam kabut la aku... nak bt camne nasib baik anak muridku baik2 belaka depa le yg tolong aku!!! bertuah ako.

semalam khamis ako punya le risau pk1 tak sain2 lagi slip result bdk2 dah le pg2 jumaat nak start tak sain, kita ni jns yg nak bt cepat tak suka kelam kabut last2 minit bt keja. nasib baik pagi tadi, ako tanya dia dah buat, kalo ako ngamuk le kawan, kita dah bt awai2 pentadbir yg suka lengah2..

apapun alhamdulilah berkat hari ni hari jumaat semo berjalan lancar, ibu bapa ramai gak yg dtg samapi jam 11.45pg. hanya tggl 6 org pelajar je mak ayah x dtg.. jumpa minggu depan le

Thursday, July 1, 2010

NisaChoc Giveaway!


kengkawan jom kita join giveaway ni, sedapnya dengar choc, tak tahan rasanya hehe

maklumat boleh di dapati di sini

"Batik Sarong Online Giveaway"

salam n meh kengkawan kita join giveaway ni yang dianjurkan oleh pn ieda sempena pembukaan kedai barunya. info boleh didapati di sini

batiksarongon9.blogspot.com