CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

gambar izul fahmi

Friday, August 27, 2010

hai penatnya memancing

semalam lepas interview hubby balik dr solat jumaat, pi cari barang kat Angsana(baju raya hubby and aku sekali hehe) nak jugak warna sedondong ngn fahmi. tema kami taun ni hijau epal. pusing punya pusing yela kat angsana banyak gerai siap ada satu tokey 3 4 bijik gerai dasyat betoi diaorg cari duit know....

mula cari baju hubby dulu, jumpa la jugak baju yang berkenan dgn harga yang berpatutan. pastu cari baju aku pulak, tang ni yg pening sikit, ada satu baju tu aku dah memang cantik sangat suami boleh cakap mcm nak org nak kawin pulak, ako memang berkenan sgt. saiz pun ada s36 n full lining tak le jarang. bila tanya tang rega rm230. mak ai, mahalnya, bukannya tak boleh beli kata suamiku,cuma tak berbaloi boleh beli benda lain. aku sedis gak tp dah suami ckp cmtu kena la sami' wa'ata'na. katanya kita berpose ni bkn nak perabis duit and membazir, nanti jadi sedara syaitan pulak....

aku pun setuju jln lagi cari lagik jumpa la baju yang berkenan kebetulan suami ku pun suka gak and rega pun ok ada discount lagi.alhamdulilah nasib baik aku dengar ckp suamiku hehe! (nak dapat syurga bawah tapak kaki suami ) memang ramai gila kat sana, si fahmi pulak jumpa je geng dia sibuk je menegur nak berkawan, mcm le bebudak tu faham siap bersembang lagi entah bahasa dia guna entah. siap cium pipi entah bapa sape sabo je la.... anak aku ni peramah sikit, semua org dia nak tegur tp ngn bahasa perancis dia le.


(p/s:ni abahnya tau bkn bapa org lain hehe)



dah lenguh kaki cari pancian dapat gak hasilnya, lepas solat maghrib kami pun balik le moral of story, kena le dengar n berbincang suami bila berbuat sesuatu hehehe

No comments: