CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, February 16, 2011

dah setaun 3bln 3mggu

alhamdulillah, setakat ni aku masih lg dpt susukan fahmi kesyganku! tak sangka gak blh sampai ke tahap ni... berkat doa n sokongan dr hubby tu yg ptg, dpt gak ku realisasikan impianku nak nenenkan fahmi sampai 2taun!!!

macam jiran ku ni dia hswf fulltime, jd untung anaknnya blh 24jam, mcm fahmi mlm la ngempen kuat, lg2 br ni demam huhuhu takpe yg ptg demam manja2 gtu.

No comments: