CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, February 16, 2011

fahmiku sayang


huhuhu br2 ni fahmi demam, batuk selsema,sian dia tak tahan bila aku tgk dia batuk salah aku ka, yela br2 ni cuaca panas lbh dr biasa, aku pun apalg teringin nk mkn ayeq batu, org kata ibu m'yusukan ni kan kn pantang makanan sejuk2, lg2 ayeq batu huhuhu, dah aku teringin sgt...

memang teruk la anak ku ni batuk, kahak lak tak reti nak buang, sampai hubby tundukkan kepala dia br kuar. kalo tak dia telan punya...
cian anak kecik ku tu... mkn pun taknok mcm kita gak la kan dah demam mana nak lalu mkn...

cek punya cek rupanya dh tumbuh gigi geraham sabit la asik gigit puting botol sampai bosa jadinya, nasib baik dia kurang gigit b aku. kalo gigit sakan abis la, ada sekali sekala dia geram dia gigit, tp sekejap nasib baik la tak luka... jgn la sampai luka aku tadok masa nak bt stoknya nanti nama keja cikgi, tp bznya mak datok nyalahkan menteri... alhamdulillah dah ok, thanx Allah!!!!

No comments: