CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Saturday, February 19, 2011

insan yang kusayang

ha rasanya aku tak penah bt entry pasai sorang insan yg penting dlm hidupku selain ayah n fahmi kecikku, siapa lagi kalo bkn suamiku hehe!!!(nakal kan aku ni tak penah entry pasai dia, asik2 cite ami ku sayang)

minggu ni dia takdok(tak dtg) al maklum la kami ni pasangan PJJ hehe tula KPM tak penah nak luluskan aku pindah hi tensen tau hidup tanpa suami di sisi, hanya Allah je yg tau, ngandung sorang sampai waktu cek doktor tanya "mana suami awak" , suami saya kat pahang la dokter, tula dugaan sggh aku dok kat Jb bosannya!!!! sian anak aku ni kan..

tapi apa yg nak kata kat sini, suami aku ni memang seorang penyabar manakan tidak dah 3 taun kami dok b'jauhan, tak tau suami2 kat luar tu mcm mn kalo dlm keadaan kami ni...

tula kalo org tanya taknak ngandung lg ka? bkn taknok aku xsgp lg bt masa ni, letih jaga fahmi sorang dgn keja lg tanpa suami di sisi... hanya Allah je yg tau!!!
i luv abang!!! mg kita b'sama hingga akhir hayat, amin!!!

No comments: