CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, July 13, 2010

huhu sedisnya ari ni...

entah dah lama aku tak wt entry baru dah penyakit M tu melekat lagipun bz sih banyak keja kat sekolah dah la FS bt hal sedisnya sih sakit B aku kat sklh nasib baik le ajasu nak pinjamkan aku fs baru kalo tak guna pureen lagi le aku kat sklh mls nak guna coz pakai letrik kan syubhah pulak pakai letrik sklh dah le bg anak minum susu kita tu....

jadinya hari ni ku tima parcel dr ajasu sayang dia tima kasih banyak kawan wlaupun kenal melalui alam maya tp lbh baik dr kwn kita...

syukran....

No comments: