CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, July 13, 2010

dah lama tak on air!!!

ingat nak tulis pasai anak kesayanganku ni, sian dia demam 4 hari lepas. panas badan dia, asal mlm je tak tiduq le kami jdi sok paginya tak tahan tgk fahmi merengek je aku bw g klinik check memang panas betoi dkt 39'c takut gak aku!!! risau skrg ni mcm2 jns penyakit timbul ujian untuk umat akhir zaman huhu...

alhamdulilah ari ni baru ok sikit, malas nak kepoh2 kat sklh almaklumlah org lain pun ada anak nasib baik fahmi demam biasa je, agaknya nak dapat apa le yek, berjalan, tumbuh gigi hehe

skrg dah pandai mengigit tp ta sakit takut gak nanti dia btnya dia gigit b alamak oi, simpang le...

No comments: