CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

gambar izul fahmi

Friday, June 4, 2010

SUAMI RINGAN TULANG

tadi bila membaca blog sorang kawan, aku terfikir betapa untungnya ako coz ada suami yg memahami(sangat2)!!! ako bukan nak riak tapi aku memang bangga dengan suamiku!!! bukan apa masa aku berpantang dulu, dia yang jaga aku walaupun ada makcik tiri, tapi tak sama macam mak sendiri, suamiku pun dah takdok mak, jadi kami berdua senasib....
jadi, kami berdua memang bergantung antara satu sama lain dalam menguruskan rumah tangga, tanya2 orang2 yelah ipar duai ke, makcik tiri ke. memang dalam proses berpantang suamiku yg jaga aku. dia yg bakar tungku, masak lauk untuk aku, AKU BERASA SUNGGUH UNTUNG, ALHAMDULILAH!!! I LOVE U SO MUCH ABANG, U R THE BEST IN MY LIFE, dan sekarang anak kami dah 7 bulan sekejap je dah besaq, masa berlalu begitu pantas, tima kasih abang!!!
SAMPAI SEKRANG PUN DIA MASIH KEKALKAN SIKAPNYA BEGITU, TOLONG SIDAI BAJU, MASAK JIKA AKU TAK SEMPAT, BAB ANAK DIA LAGI CAKAP DARI AKU, (HEHEHE) AKU NI LAMBAT SIKIT,
SEKRANG PUN AKU DOK BELAJA MEMASAK DARI SUAMIKU HEHE!!!
betullah cakap tok guruku , kalo kita ikhlas , insayaalah kita akan jumpa orang yg begitu gak, semoga mahligai yg kita bina akan kekal sehingga akhir hayat, amin!!!

No comments: