CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Saturday, June 25, 2011

lama betoi....

huhuhu, lama betoi tak update entry br ni, penat pindah umah (dr johor ke pahang) nasib baik la brg tak bnyk memang bajet nak pindah, cuma peti ais je la terpaksa jual huhuhu (tu yg byk berjasa coz simpan susu si fahmi) , aapun selamatlah ia medpt tuan baru!!!)


jd, den pu terpaksa beli baru kat pahang ni, mula tgk pana.... dua pintu tu huhu laeh2 bdk salesmen tu kt takdok stok, aleh2 cik amek si tosh.... la, ok rsnya coz jimat tenaga ada sticker TNB lagi hahaha arap2 jimat la yek, bknnya aku berniaga pun!!!!!!!

anyway, rindunya nak berblog tp apakan daya tmpt brku takdok 3G, kena la cr alternatif lain.....

No comments: