CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, May 10, 2011

meh sape2 nak tanda skrip jwpn peksa....

huhuhu bermula lah episod minggu ni dok kerja tanda skrip jwpn bdk2 ni, naik pino biji mata den!!!!


yelah penat aku ngajo ssrh bt perenggan, dia tak bt2 geram nya la hai, nasib baik form 1, kalo form 5 moh aku nak suruh dia minum je ayeq rebusan skrip jwpn dia.... hangin je.....

apa pun, cikgu zmn sekrang ni kena lbh byk berSABO berbnding ngn dolo2(zmn ako le tu..) keranah bdk zmn cyber ni mcm2 !!!!!

No comments: