CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Tuesday, August 10, 2010

salam Ramadhan untuk semua

alhamdulillah, ari ni semo umat islam kat Malaysia dah mula berpose, ako pun pose ari ni, arap2 taun ni dpt le penuh mcm taun lepas(TAUN LPS NGANDUNGKAN FAHMI HEHE), insyaallah!! moga2 bln ni ako tak malas2 nak ngepam, 2-3 minggu sblm ni bz sungguh sampai langsung tak sempat nak menjengok blog ku ni, al maklumlah bdk2 nak peksa!!!(cikgu yg pening kepala hehehe)

si fahmi pulak dah pandai nak berjalan lagi kelam kabut alu jadinya, ni pun curi2 masa haha. banyak cite lg tp tak sempat!!! apa pun salam ramadhan semu rakan bloggers! mg Ramdhan kali memberi penuh pengertian kpd kita semua.

sebagaimana sabda Nabi SAW awalnya RAMADHAN rahmat, pertengahannya barakah dan akhirnya keampunan mg kita semua memperolehinya INSYAALLAH!!!

No comments: