CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

gambar izul fahmi

Wednesday, May 26, 2010

result pindah

hai taktau le nak tunggu esok hari rasa macam tak pijak bumi je, aka tanah le, kalo dapat pindah, sujud syukur ako, tak tahan le dok sini aka jb le, lagi2 berjauhan dgn suami sedis tau, TUHAN SAJA YANG TAU.... YA ALLAH TOLONG LAH HAMBA MU INI!!!!!!!!!!

ANAK AKU PAGI TADI POO BANYAK ALHAMDULILLAH DIA OK, TAK SEMBELIT RISAU GAK KALO SEMBELIT, CIAN DIA NAK MENERAN.... MAMA SAYANG FAHMI

nak sambung lagi ni semalam dapat gak beli cd aka cloth diaper lunatots, dah lama ako bercadang nak pakai, tp berkesempatan nak beli faham jela org baru... ingat nak basuh semalam,tp tidoq penat sangat hari ni ako cepat2 basuh tak sabo nak pakai hehehe, (maacam ako lak yang pakai, haha) mak yang terlebih

No comments: